❤ our annivesary ❤

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

❤ LOVE STORY ❤

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers

❤since suhilary.blogspot has been created..

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers
Ribbon divider

Saturday, July 16, 2011

GOD..DAMN BZ..MISH THIS BLOG SO MUCH!

Hey gurls!!
how'll??I'm freakingly bz afta my e-day..
i noe i promise to put up the e-day pix..haha..
as u noe now i'm bak in KL for good..n noe wat it's suppose to mean..
I'm bz wit work n ada free time je dating...hehe...'mentang2 la dokat ajer ngn hubby nyer opis...hehehe..
But today I'm in Kuantan!tah pa per tah..I already quit the job in Kuantan..n some kind of phobia wit kuantan....bole plak SPA put Kuantan tpt exam??
nak dijadikan cter..i x da la bz2 sgt looking for job afta I quit,,
Alhamdullillah rezeki I x putus..the day i quit..without any planning..the next day it self i've start a new job...so x der la menganggur...(rezeki org bertunang kot??) or could be..bila kita dianiaya tuhan makbulkan doa kite..may be lah kot...
so as I remembered last year kot I apply for SPA..
So I pon mmg xda la sebok2 nak cek mail box email smua..
all of sudden bole plak smlm ternmpak surat I..kebetulan my sis rajin bkk mailbox..
dalam hati i..hmmm musti da tlepas..tgk2 eh 16 July..Esok!huh?Kuantan??y meh??
So afta balik keje tat nite shoot g Kuantan..
dlm hati i mls je nak g..x smpat kot nak prepare aper2..
org len siap bli buku smua....
xper lah..i pon rasa cam nak try..redah jer...
leh jln2 kuantan makan ana ikan bakar..sodapnyer sutung!
yay..x titon mlm hokay!
mengong otak i da berkarat..alhamdulillah I've done it!

Ok gurls..I juz nak hupdate jer...windu sgt..

TTYL!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pink hearts wit bunny divider