❤ our annivesary ❤

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

❤ LOVE STORY ❤

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers

❤since suhilary.blogspot has been created..

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers
Ribbon divider

Saturday, March 5, 2011

♥e-dress,bole buat 2 baju!! ♥

hye gurls,,,
Since I mentioned before,,my mom pilhkan kain saree to make my e-dress..

kain saree tuh kan 6 meter..so my hsemate,,bg idea,,i baik buat 2 baju!!
bijak2,,btul3,,4 meter buat bju kurong moden tok tunang nanti..
lagi 2 meter buat baju jer,,kain bli la kain cifon ke aper2,,
btul kan?? boleh la I melaram2 nanti kan..bju pengapit kkk I ker??hihihi..
untuk veil??I nak cr veil yg simple,,x nak ler dari atas kepala sampai ke kaki,,sepesen jer,,kilat2,,pelik pulak,,
dah la tunang jer..kan??
veil maybe nak cr veil yg blush pink (nak jugak blush pink!!)
haha,...misti lah!!
Jom cr veil pulak! yeahh..

P/S; Untungkan bli saree?cantik n berbaloi-baloi!!




2 comments:

amal salleh said...

weeee so agree..2in1 ;)

♥SuHiLaRy♥ said...

yezzaaa 2in1..
bju nikah??boleh gak!!
^_______________^
weeeeeeeeeeeeeeeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pink hearts wit bunny divider